Prejsť do obchodu a zakúpiť knihu
Kniha prináša novú metódu výučby tvorivého písania v základnej škole. Metóda je vhodná aj pre prácu s deťmi predškolského veku a prvákov, ktoré ešte nevedia písať. Kniha prináša úplne nové, ale aj osvedčené techniky tvorivého písania, vždy ilustrované príkladmi z praxe, vrátane diel malých autorov. Všetky techniky sa osvedčili pri práci s deťmi mladšieho školského veku, ale niektoré z nich sú vhodné aj pre deti predškolského veku, ale aj staršie deti. Tieto techniky sú skutočným generátorom vždy nových podnetov, ktoré žiakom umožňujú prejaviť svoju individualitu originálnym spôsobom. Textová koláž, štafetová báseň a rozprávkový kokteil sú len niektoré z nich. Predstavy učiteľov o hladkom priebehu hodiny často kolidujú s potrebami žiakov, ktorí môžu odmietať spolupracovať, vznikajú krízy pri písaní, nedarí sa im v predpokladanom čase dokončiť texty atď. Nová metóda výučby tvorivého písania vyložená v tejto knihe sa zameriava aj na takéto situácie a prináša spôsoby ich riešenia, vedúce k obnoveniu tvorivosti, ktorá paradoxne môže ťažiť zo vzniknutého konfliktu, a všetko k spokojnosti žiaka a učiteľa.